nej fyfan!

Vet att alla inlägg i veckan kommer handla om hur dåligt jag mår, men ni får stå ut helt enkelt ;)
Men jag gick och la mig halv 12-12 igår och så drömmer jag så jävla sjuka drömmar och när jag vaknar känner jag hur varm jag är, så tar av mig täcket men då börjar jag frysa? Så tar på mig täcket igen och blir mega varm igen, så kör lite fram och tillbaka -.- Klockan va även inte så mycket när jag vakna.. Den va bara halv 4 och jag trodde verkligen den va riktigt mycket, men nejnej. Så försökte somna om men självklart går inte det.. Är ju så jävla varm eller så fryser jag ju bara -.- Sen är jag även as pigg! Liksom sovit 3 timmar? Och är sjuk? Borde fanimej vilja sova hela dagen! Men vid kvart över fem så går jag till slut upp ur sängen och går och hämtar ett stort glas iskallt vatten ♥ Dock började jag frysa, men who cares! Isvatten är så underbart gott! Och så tog jag även en ipren och nu sitter jag här :) Pigg och kry (Y) Eller inte. Juste, kan ju även säga att jag känner mig helt lam i kroppen och mitt huvud är jätte tungt och gör ont :( SÅ JÄVLA JOBBIGT! Men ska ta tämpen snart så jag ser hur hög febern är. Borde nog göra det redan nu så inte iprenen hinner börja värka :) Kisses



Update; 38,9 graders feber, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback