One Tree Hill & Smallville

Usch vad jag mår dåligt!

Har börjat spela något styling spel på fb, handlar typ om att man startar en klädbutik och sånt :) Ganska rolig sysselsättning faktiskt, haha :D Sen mår jag som sagt förbannad dåligt som ni kanske förstod efter den första menningen jag skrev i inlägget :) Skulle egentligen träffat Alice och Monika, men fick lov att skita i det :( Men hoppas vi träffas på fredag tjejer! :* Nu sk jag nog sätta igång första avsnittet av säsong 8 av OTH och sen fortsätta med Smallville säsong 8 där med :) Ska nog försöka bli klar med den säsongen snart så jag kan börja på säsong 9 :D Hihi :) Har kollat på hela 8 Säsonger av smallville under sommarlovet och framåt, shit alltså :D SÅ BRA ÄR DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback