skinny

Nu har jag kommit 3 avsnitt :) Eller va det kanske bara 2? Nej, det känns som 3, haha! :D Juste, när jag nyss skulle byta om så stod jag framför spegeln och så ställde jag mig med sidan mot spegeln och tänkte direkt "jag har gått ner i vikt" och går direkt till vågen. Så av med mjukisbyxorna och upp på vågen och vänta på en siffra. Och vet ni vad? Förut har jag vägt 60.3 direkt på morgonen när jag inte ätit något och nu väger jag 60 prick och jag har käkat frukost och godis, haha! Det är inte bra det här.. Jag har precis börjat gå upp i vikt eftersom jag är underviktig och jäkligt smal och nu går jag ner igen? Hoppas det stannar här! För egentligen, godisdieten kanske funkar? Ni som vill gå ner i vikt kan ju prova? Käka bara skräpmat, dvs godis, mcdonalds, pizza, dick massor av cola, haha! Du går ner i vikt kan jag lova ^^ Vet många som gjort det :) Men ändå.. Jag äter ju normalt, bara det att jag äter SKIT MYCKET godis nu för tiden (A) Men ska tamejtusan se till att bli nyttigare, hur svrt det än är! :) För jag kan inte bli smalare nu xd Är redan jätte smal, så nu får det va nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback