Smallville

Nu är jag vaken! Ganska tidigt faktiskt, men det gör mig ingenting :) Gårdagen gick mest ut på att kolla på Smallville ^^ Så har kollat på hela säsong 7 nu och börjar några avsnitt p säsong 8 :) Så idag blir det att fortsätta! Vi får se hur långt jag kommer :) Imorn ska jag försöka omboka med Julia först och främst, sen drar jag mig nog mot Alice place för att fixa henne och lite sånt och sen faktiskt fota henne :D Fick mig en liten docka till slut, haha! Nej, hon frågade själv faktiskt :D För sötnosen har skaffat blogg, WOHO! Så jag ska fota henne för hennes header :D Så det blir säkert kanon! Men nu ska jag ta och hämta mig någon macka och sen lägga mig i sängen och glo på första avsnittet :D Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback