some things

Nej, nu börjar jag få psykiska problem! Jag måste alltid kolla i H&Ms katalog varje dag för att se deras kläder........ Jag hittar alltid något nyss och kollar alltid på det jag redan kollat på, haha! Så nu tänker jag bestämma att nästa gång jag får en lite högre summa pengar, FYFAN! Då ryker allt direkt! Antingen genom att beställa eller att dra till Norrköping och kolla runt i ALLA butiker istället! Jag är så jäkla töntig och idiotisk så det är inte klokt! Jag kan aldrig ha pengar, för jag bestämmer alltid innan vad jag ska köpa och då tar de alltid slut direkt xd Men ska jag visa lite snyggt jag vill ha? (A) BRA! Och ni har redan sett hälften, men det skiter jag i!!!
Hä-hä-hä, det va "lite" grejer det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback