summer red

Har precis kollat på Kenza & Tyra show :) Det var riktigt bra faktiskt, så det lär jag nog följa varje torsdag 21:00 :) Innan det kollade jag på Idol och det enda jag kan säga är; OLLE! ♥ Han har varit min favorit sen början! Han är så jäkla söt och grym! Sen gillar jag även Alice, Linnea och Jay :D Men Olle, han är min allra favorit! Kollade även på en blogg nyss och hittade ett kakrecept som tjejen hade provat på :) Verkar så jävla gott så det är inte klokt! Så ska snacka med föräldrarna om att införskaffa grejer till det och cupcakes inom snar framtid, för jag MÅSTE bara prova göra kakorna! Ni förstår inte hur underbart goda de verkar, shit alltså! Men nu ska jag väl sova om en stund, skola imorn som vanligt :) Och vi har tydligen vikarie imorn på idrotten, så vi får se om personen dyker upp och vad vi kommer hitta på :) Sen har vi svenska och sen slutar vi :) Ganska skön dag faktiskt, men vi hörs! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback