new in

Idag har familjen varit på IKEA i Västerås. Hittade riktigt mycket, gick på hela 898 kr, så har tagit slut på lite för mycket.. Men allt var typ nödvändigt :)

Två ek hyllor, en gardinstång och två vita gardiner (ska ha som drapperi till garderoben)

En tavla med rostryck, vitt överkast, lampa, 3-pack runda lådor och muffinsformar (mamma som ville att jag skulle köpa ^^)

Nu har jag även fixat iordning allt, såhär blev det:


Ska såklart skaffa ett nytt örngott, men det ska jag inte titta efter förren imorn!

Imorn på kvällen ska även Julia och jag till Kajrocken. Men vi drar nog inte dit förren vid 21-22 tiden, för klockan 00.00 börjar Mimikry spela och de tänker jag fan inte missa! Så sjukt bra!!

På lördag ska vi också dit! Men då drar vi nog dit lite tidigare :) Men även då ska vi också stanna till 00.00 för då är det Swingfly som spelar!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback