åttonde i andra tvåtusenelva

Idag hade vi matte mellan 10-11.30. Runt 12.30 började vi kolla på film och det blev My sisters keeper.
Älskar filmen, men märkte att man inte blev speciellt känslig när man var såpass många som kollade samtidigt ^^ Så slapp gråta inför alla, haha!
Fick även tillbaka mitt ekvationsprov. Gick inte så speciellt bra, men fick åtminstonne godkänt :)

Imorn är jag ledig, så ska försöka ta tag i träningen lite grann och sedan även praktikplats inför vecka 14-15.
På kvällen (runt 16 tiden) drar jag till Monika där även Alice kommer hålla hus! Kommer bli super trevligt att umgås med dem ♥

Nu ska jag fixa lite, så vi hörs! Kanske målar naglarna? Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback