dream on

Ursäkta min dåliga uppdatering, men antar att ni börjar vänja er :)

Den här veckan har jag haft tre prov/läxförhör. I måndags var det prov på hudens uppbyggnad, i tisdags var det engelskläxförhör och idag hade jag matte prov.
Det enda det gick riktigt bra på var engelskan, de andra två gick lite sådär. Vi hade ekvationer i matten och jag brukar alltid vara riktigt duktig i matte, men ekvationer.. Det är hur svårt som helst för mig! Uträkningar hit och dit hela tiden..
Jag räknar ut tal hur snabbt som helst u huvudet, så ser jag en ekvation eller vilket tal som helst (som går att förstå) då räknar jag ut det direkt i huvudet! Men nu när jag måste visa hur jag tänker och göra en hel uträkning, då krånglas allting till sig!
Så måste fan ta och lära mig det där nu. Så på provet lär jag få rätt på första delen då man bara behövde skriva svaret, men på andra delen då det var uträkningar.. IG!

Idag har jag även hunnit med att baka :) Det blev äntligen dax igen för mig med cupcakes!
Så om jag orkar så kanske jag tar ett kort på dem (inte för de blev så speciella denna gång).

Nu ska jag kolla på Glee, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback