forget you

Jag är visst lite trög.. Jag använder ansiktsvatten efter att jag rengjort ansiktet och jag använder det runt ögonen och på ögonlocket också, men tydligen ska man absolut inte göra det! Det är tydligen alldeles för starkt för den tunna hyn som finns runt ögonen, hehe. Så fick en ögonkräm av mamma som jag kan använda runt ögonen istället :)
Fick även en ansiktskräm av henne eftersom min är slut.. Så nu ska jag skippa ansiktsvattnet ett tag och så får vi se om allergin i ögonen försvinner ^^

Idag i skolan hade vi datorkunskap och vi höll på med vår reklam, men vi är fortfarande inte färdiga på långa vägar och hela arbetet ska vara klart imorn! Bra!! Sen hade vi idrott och tusan vad roligt det var!
Vi hade sådana där uppgifter när man ska bilda pyramider och olika sorters "former", haha! Det var iallafall riktigt roligt :)
Efter skolan drog jag, Felicia och Fanny hem till Fanny och vi bakade kladdkaka, drog till Ö&B och handlade massor av onyttigheter och sov ^^ Sen har jag inte gjort så mycket :) Endast kollat på tv.

Imorn efter skolan vet jag inte riktigt vad jag kommer hitta på, men vi märker väl :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback