lean on me

Har precis gjort rent i köket och plockat i diskmaskinen. Vet även ihop lite filtar, så kanske skulle ta och dammsuga lite snart också.

Idag har jag hunnit kolla på filmen Splice, har dock sett den redan. Filmen är väldigt söt i början, men sen händer det bara massa sjuka grejer som man blir lite psykiskt skadad över (haha!). Men den är väl helt okej! Så har ni inte sett den, se den!

Har även gjort potatisbullar och kollat på Vänner.

Nu ska jag dammsuga och sedan ska jag nog börja med Victoria's Secret.
Hörs!



Skurade även golvet. Det var grymt fläckigt, så kände att det behövdes!
Nu ska jag börja leta fakta till Victoria's Secret.


Kommentarer
Postat av: ebba

Jatack det vill jag veta :D

2011-02-24 @ 16:00:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback