sick

Vaknade för ca 1/2 timme sedan. Blev hemma idag med och troligtvisimorn med.
Har friluftsdag då och mamma tycker inte jag borde gå då om jag är sjuk, så får antagligen bara hoppas att min lärare inte ger mig IG för jag inte är med.. Hon är stenhård med att man inte får sätta sig och fika lite då och då och att man helst inte ska vara borta.. Så det vore ganska elakt om hon gav mig IG för det om jag är sjuk. Så jag håller tummarna!

Idag blir som gårdagen: tv och mat (haha), fast har inte börjat med det än. Så ska leta upp en film på VOD (man köper filmer där från tv1000 t ex från Viasat). Igår kollade jag på filmerna Pontypool och Minotaur (tror den heter så?). Skapliga filmer iallafall!

Nu ska jag till tv:n, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback