the day we all been waiting for

Sitter just nu i vardagsrummet och kollar lite halvt på tv. Har kollat på säsong 1 av TVD med mamma sen 16 tiden tror jag :)

Kom hem runt 16 och direkt började mamma och jag göra iordning pizza ♥ Tog oss 5 minuter kanske att fixa den och sedan slog vi igång TVD. Käkade 3 bitar av pizzan!! Brukar kunna äta 1, men den här gången blev det 3 ^^

Idag i skolan hade vi engelska, svenska och försäljning och service. På svenskan fortsatte vi med reklamen, så nu har vi spelat in allt. Nu behöver vi bara klippa ihop den så blir den nog grym! Lovar att lägga upp den när den är klar :) På försäljning och servicen kom rektorerna och snackade om individuella valen i 2:an. Jag kommer välja engelska B och historia A men skulle egentligen tagit matte B också, men fick bara välja 2.. Så matte B får jag ta i 3:an istället, vilket innebär en mattefritt år under 2:an! Kommer även ha 2 hela dagar styling istället för 1 i veckan!!

Nu ska jag fortsätta vela om mitt kallt eller varmt dilemma.. Känner mig jätte seg och nästan febrig! Och dilemmat handlar om att jag känner mig jätte varm under filten, men tar jag av den fryser jag istället. Jag är sugen på te, men jag vill även ha glass för att svalka kroppen innifrån. PROBLEM!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback