a great day

Idag träffade jag Alice och Monika. Vi tog oss en fika på C&L tillsammans med syrran och Erika :)
Fick även chans att smaka en sådan där makaroni? Ni vet sådana som alla storbloggare tjatar om att de är så goda.
Mitt svar till det; så vidrigt jävla äckligt så jag spyr på skiten! Det var verkligen något av det äckligaste jag smakat! Vidrigt.
Efteråt tog vi oss en tripp genom stan och lite shopping blev det för de andra, även ett nytt hål i ett öra ^^ MEn sedan när Monika dragit hem tog jag och Alice en sväng förbi Second hand butiken här i stan för att checka in stället lite. And guess what! Jag hittade en överdrivet snygg kavaj som det bara skriker underbar om!
Så ska alldeles strax ta en bild på den. Fick även med mig en svart smalt bälte med någon snygg guld krummelur som spänne :) Visar även det strax.
Dock måste det fixas till lite då det sticker ut väldigt många trådar och det är lite stort för mig, så nya hål ska fixas!

Nu under kvällen har Alice och jag varit iväg till Actic! Känner mig för jävla duktig just nu faktiskt.
Har inte tränat sen i somras ;) Så detta behövdes!
Så lite gymmande i 1 timme och sedan bastu, hårinpackning och massor av annat skönt i 1 1/2 timme :)
Detta kommer göras om redan om 2-3 dagar kan jag lova!

Nu ska jag ta mig något att käka och sätta mig framför tv:n, men först ska ni få bilderna!
Hörs!



30 kr

5 kr

Det var halva priset i hela butiken, så kavajen kostade i vanliga fall 60 kr och bältet 10 kr :) Så ett riktigt kap!
Lovar att även visa kavajen på, så ni får se varför jag köpte den :) Den ser förjävla mycket bättre ut på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback