blue

Målade precis naglarna blå, så ska strax gå och ta bort smeten runt om naglarna som på något vis alltid lyckas hamna utanför! Jag som är så försiktig och noga?
Kollade även nyss på A cinderella story som gick på trean :) Den är förbannat bra den filmen!

Imorgon ska jag upp runt 9-halv 10 tiden, för sedan halv 11 bär det av till nrkp. Mamma och pappa ska dit för att dra in på Mediamarkt och Bauhaus, men ska försöka övertala dem att åka till Ingelsta också :)
Jag måste börja leta efter någonting åt min kära kusin Alice som fyller på onsdag ♥
Dock vet jag inte alls vad jag ska köpa! Men någonting måste jag väl kunna hitta :)

Men nu ska jag ta bort nagellacket på huden, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback