++++

Chacha bloggen!

Har precis kollat på filmen Antz (haha!) hade den när jag var liten på VHS och när jag såg att den gick på kanal5 så var jag helt enkelt tvungen att se den :)
Den är faktiskt riktigt bra, fast stör mig en aning på hur de tecknat den. Men annars är den super bra!

Just nu står mamma och bakar bullar i köket. Så inom 20 minuter kommer det dofta nybakade bullar i hela huset ♥
Kan inte bli en bättre start på dagen :)

Idag har jag ingenting inplanerat, så tar dagen som den kommer istället. KAnske gör sådana saker som jag brukar göra på söndagar :)
T ex: raka benen, ansiktsmask, hårinpackning och peeling :)
Det tycker jag låter som en grym idé! Men vi får se om jag pallar med det, haha! Kanske hamnar framför tv:n med TVD boxen som igår :) Även det låter kanon!

Sen också. Hoppas pappa hämtar "grejen" idag! Vill verkligen ha den nu :) Är super taggad på att skaffa en sådan och nu när vi fått tag på en som kanske kan funka blir hela grejen bara bättre!
Vi har en själva, men den är trasig så..
Förstår förresten att det kanske blir lite trögt att hänga med då ni inte vet vad jag snackar om, men snart får ni veta ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback