friday

Har klagat och gnällt om mitt sår på handen hela kvällen, så skulle inte förvåna mig om mina föräldrar har tankar om att slå ihjäl mig :) Haha!

Nu under kvällen har vi käkat ost och skinkpaj och vitlöksbröd (det är ju ändå äta-vitlöksbröd dagen idag) så självklart sa jag åt pappa att fixa iordning det!
Har även hunnit med att kolla på Mumien 2 med mamma och pappa. Vi såg 1:an förra fredagen, så det fick bli 2:a nu :) Hoppas 3:e är nästa!

Imorn har jag sagt åt pappa att han ska följa med mig till gymmet, så hoppas han inte bangar nu!
Så någon gång under kvällen blir det gymmet för oss hoppas jag. Är riktigt sugen på en springrunda eller power walk på rullbandet :) Även lite tyngder skulle sitta fint!

Men nu ska jag dra igång senaste PLL avsnittet som jag missade i onsdags, så ha en fortsatt trevlig fredagskväll!
Hörs!


foto av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback