I wish we could start over

God morgon/god dag/god kväll bloggen!

Idag har jag inte gjort ett dugg vettigt! Har degat i både säng och soffa hela dagen utan några som helst tankar om att hitta på något. Har dock hunnit med att se mycket på tv vilket är positivt, haha!
T ex Simpsons, Scrubs, two and a halv men, massvis på Disney Channel, Nickelodeon, Änglar och demoner, början av Love and other drugs (den laggade så sket i den, får ta det senare istället) och antagligen massor av andra serier/filmer :)
Förbannat nödvändig och bra dag enligt mig!

Har även hunnit med massor av ätliga rutiner, såsom mackor, ris och köttgryta, lasagne, glass, godis, cola, jordgubbs saft m.m. Och jag vet att ni njuter av all denna information eftersom ni älskar att ta del av mitt liv :)

Haha! Jag skojade bara.

Morgondagen kommer börja med ett gympass med pappa. Ska se till att få min spring runda då!
Men nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sedan kanske ta och sova, vi får se.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Klanghammar

härlig blogg du har :)

2011-01-17 @ 15:05:11
URL: http://jennabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback