I'll change the world

Något som jag märkt på senaste tiden är att jag får väldigt många kommentarer som innebär reklam för personens egen blogg?
Sådant stör jag mig ärligt talat på! Har fått 3 stycken idag och tror det varit sammanlagt 10 stycken i veckan..
Jag får nästan inga kommentarer som handlar om mina inlägg, utan det är alltid bara dessa reklam-kommentarer! Så när jag ser att jag fått en kommentar så blir jag inte sådär hysteriskt glad som man ibland kan bli av en kommentar, utan jag tänker endast "jaha, ännu en kommentar att neka då..".
Så snälla, ska du kommentera så ska det handla om någonting som inlägget du kommenterar handlar om eller helt enkelt om mig/min blogg! Ingen jävla reklam för din egen blogg, för jag tänker inte besöka den eller ens publicera den!

Blir riktigt irriterad när det blir så!

Idag har jag hunnit med matte och fick även lite hjälp av syrran. Det ligger till så att jag håller på med ekvationer för tillfället och det är någonting jag är riktigt dålig på! Eller riktigt dålig är jag väl inte eftersom jag får rätt svar på nästan allt, men de är uträkningarna jag inte kan!
Min lärare har bett mig att jag ska lära mig hennes sätt att räkna, då hela matte B nästan endast innehåller ekvationer tydligen.. Så att räkna ut svaret i huvudet kommer tydligen inte funka då!
Och grejen är den att jag inte förstår hennes sätt alls! Så min snälla och underbara syster hjälpte mig lite och hon gav mig ett super enkelt sätt att räkna ut talet på :)

Så är jätte tacksam för det, för nu kanske jag kan få ett högt betyg på provet nästa vecka för att jag gjort uträkningar, istället för att få hälften av dem poäng jag egentligen ska ha för jag inte kunnat göra några uträkningar.

Hoppas det inte blev jätte krångligt det jag skrev nu, orkar inte läsa igenom allt och rätta ^^ Så är det fel eller krångligt skiter jag i det.

Men nu ska jag strax ta och fixa lite grejer, så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: josephine

är det din katt ? :) kram

2011-01-28 @ 16:56:19
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback