Ny design

Ja, som ni säkert ser har jag ändrat om HELT på bloggen!
Jag har fortfarande kvar stilmallarna sen förra ifall jag skulle få för mig att byta tillbaka, men just nu får den här duga.
Måste dock fixa mig en ordentlig header! Så får väl kolla med Emma om hon kanske har lust att fota mig eller så får jag bara låna hennes stativ :)
Måste iallafall ha en bild på mig.

Men vad tycker ni?

Och snälla bry er inte om alla exakt ALLA bilder som jag använt i inlägg tidigare sticker utanför rutan, haha! Orkar tyvärr inte sitta och ändra om storleken på exakt alla bilder, så skiter faktiskt i det och låter det se lite uselt ut till jag uppdaterat såpass många gånger att det inte syns längre :)
Okej om du går in i arkivet, då kommer du stöta på problemet igen ^^ Men annars så kommer det inte hända igen :)



Juste, skrev ju att jag skulle visa er kavajen med hur den såg ut på igår. Dock ligger den i tvätten just nu, så om den är färdig imorn så lovar jag att visa!
Men vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback