red & black

Har precis kollat på filmen "Mumien". Alla 3 filmer är otroligt bra!
Hade faktiskt inte sett 1:an innan, så blev lite av en premiär för mig :) Har tydligen bara sett 2:an och 3:an. Men nu har jag även sett första.

Tänkte visa en bild nu på kavajen som jag lovat! Fick faktiskt lite bilder igår på den (och mig), dock blev de inte så speciellt bra! Men det är ju kavajen jag ska visa och inte mig, så den får helt enkelt duga :)
Hur snygg som helst!

Har även tankarna om nu igen om att skicka efter en liten beställning på H&M. Har snackat med mamma och fick väl inte direkt något ja eller nej, men hon vet iallafall att beställningen kanske blir av.
Så ska kolla lite på H&Ms hemsida igen och se vad jag skulle vilja ha och så får vi se vad det skulle gå på. Blir det för mycket skiter jag it, annars kör jag!

Uppdaterar mer senare!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback