the best of the best

Sitter just nu i skolan och väntar på att svensklektionen ska börja.
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men har hört något om genomgångar och videos? Men det märker vi :)

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Har inte planerat in något idag, så lär väl sitta framför tv:n och datorn hela dagen.
Idag är det även "äta-vitlöksbröd-dagen" på facebook, så ska tvinga mamma och pappa att fixa vitlöksbröd till middagen, haha!

Sedan, kommer ni ihåg min beställning från H&M? Jag har fortfarande inte fått den och den lär väl inte komma idag heller.. Blir bara mer och mer arg på H&Ms leveranstider! Vill ju ha min beställning förstår de väl!
Har även kollat in en lägenhet och ringt om den, men det var ett par som redan ska kolla på den.. Men ska de inte ha den så tror jag att det är vår tur att kolla på den och jag SKA ha den isåfall!
Men vill inte hålla hoppet uppe om att jag kommer få den eftersom de som ska kolla på den lär ta den..
Och det kommer innebära problem för mig kan jag säga.. Men det är bara att hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback