tisdag

Jag har verkligen bloggtorka just nu. Har ingen inspiration och jag är nästan aldrig på speciellt bra humör längre.
Måste se till att hitta något ljus i vardagen så jag kan bli glad igen!

Kan berätta lite kort om gårdagen och dagen:

Igår så var det styling-dag och vi hade temat "brud/bal". Så det var bara att sätta igång med snygga uppsättningar och någon snygg makeup. Jag är ju dålig som vanlig att jag inte tar några bilder, men måste verkligen se till att bli bättre på det!
På kvällen drog jag och pappa till gymmet och jag tog mig en löprunda. As skönt, fast svettigt!

Idag har det varit en helt vanlig skoldag, engelska och svenska. Skulle även haft försäljning och service, men jag drog hem tidigare, för jag mådde inte bra!
Vår matsal har gått från en topp 10:a till en usel 1:a.. Maten ser vidrig ut, den smakar vidrigt och nu till det värsta: de har hittat mask i maten 2 gånger! Visst, redan innan "mask" incidenterna så tyckte jag inte om maten, men nu när detta hänt blir man endast äcklad av allt de har att erbjuda.

Så min mage är verkligen inte på min sida idag. Mår jätte illa och har nästan inte ätit någonting idag pågrund av att det inte blev så mycket till lunch. Det var okokt ris och ogjord falukorv i tomatkrossröra.. Mums.......
Har iallafall fått i mig 2 mackor för några timmar sedan och en pannkaka nästan nyss, men mår fortfarande dåligt. Så vi får se hur jag mår imorn helt enkelt.

Något positivt med dagen är väl att jag fick min H&M beställning. Dock var jag inte så jätte glad när jag fick den, har faktiskt inte ens öppnat den än!
Så dåligt med energi har jag! Och jag har inga tankar om att öppna den heller :( Känns ganska deprimerande.

Men nu ska jag sluta skriva på mitt tråkiga och sorgliga inlägg, haha!
Och om jag öppnar paketet så tar jag troligtvis bilder.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback