Göteborg

Vi började Göteborgs resan med en tripp i Nordstan, eftersom vi kom dit runt halv 12 och incheckningen inte var förren 14 :) Vi kollade i lite butiker, så vi hittade grejer vi kunde köpa andra dagen! Sen drog vi till en restaurang och käkade.
Runt 13 tiden drog vi oss mot Scendic Crown för att kolla om vi fick checka in och det fick vi!
Så när vi kollat in vårat super snygga rum drog vi oss mot Liseberg! Vi stannade mellan 14-23!! Vi han åka över 15 åk och vi käkade på Burger King och tog varsin sockervadd, dock var min MYCKET större än bäde Alice och Julias, haha! Fett!

Andra dagen (idag) drog vi runt halv 12 mot Nordstan för att shoppa! Alla fick med sig minst 4 påsar, så vi hittade en hel del!
Detta fick jag med mig hem:

Cubus
Beyond Retro
Bik Bok
Vero Moda x 2
Skit dålig bild på byxorna ser jag, men ni lär se de senare på någon bild :)
Tog med min gamla digitala, systemen var urladdad..


Jag har haft det så sjukt bra i Göteborg! Så om någon vecka kanske vi drar till Stockholm och shoppar bara för att få komma iväg igen :)
Nu ska jag strax sova, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback