FÖRSTA JUNI TVÅTUSENELVA

Känns förbaskat bra att det är Juni nu! Dock så börjar inte månaden lika bra som förra slutade.. Kommer tydligen regna idag, men varmt ska det bli ändå :)
Idag har jag min allra sista lektion under 1:an! Så jag är ledig till nästa fredag sen efter egnelsklektionen idag :) Tycker ärligt talat det är skit tråkigt :( Visst, träffar ju klassen nästa fredag på Plusawards, men alla kommer ju inte då..
Men får säga hejdå till dem idag istället eftersom jag inte kommer på avslutningen :)
Hoppas någon kanske tom är på at ta en snabb fika efter skolan? Hm.. Skulle vara asroligt eftersom det är näst sista dagen för mig att träffa alla :)

Men nu ska jag dricka upp min O'boy och sedan fixa det sista innan jag drar sen.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: emelie josefsson

varför ska du inte gå kvar i deras klass? :p

2011-06-01 @ 14:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback