lördag

Sitter just nu vid föräldrarnas dator, då pappa nyss snodde min :)
Det är kvarters-fest ikväll, så de ville låna bärbara. Så nu sitter jag här!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket! Har duschat och varit till affären, det är nog det enda om man inte räknar med tv-tittande och lunch :)
Sen vid 19 så ska jag pallra mig iväg till "festen" för att käka. Det är det enda jag tänkt vara med på :) Så har fixat iordning kycklingsallad!

Nu ska jag nog se om jag kan hitta någonting att kolla på så jag kan fördröja tiden! men först tänker jag leta reda på gamla bilder! Så om jag hittar några, njut!
Hörs!


Midsommar 2010

Småtjejer, Turkiet 2005!

Mitt första modelljobb! Haha, Turkiet 2005 :)

Fasnade visst lite på Turkiet..

Kreta 2010

Kreta 2010

Snyggaste kusinen! ♥

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Malin Lundstedt

Hej hej vad trevlig dina poster verkar. lär verkligen att läsa dina poster igen. =) Ha en bra helg (:

2011-06-28 @ 00:55:45
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback