someday you'll be mine

Kollade nyss på Nelly.com för att se om jag kunde hitta något roligt. Tror jag ska beställa grejer där ifrån sen när jag fått min lön för sommarjobbet eller så åker jag bara till Norrköping och köper sakerna där :) De flesta grejer jag vill ha finns tillgängliga i butikerna där så.

Just nu väntar jag bara på att Alice ska höra av sig så vi kan träffas! Både hon och jag är inställda på att bara ta det lugnt och kolla på film idag, så det är skönt.
Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan får vi se vad jag hittar på.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-02 @ 13:18:37
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback