bikini

Letar för fullt efter en bikini till sommaren och tror faktiskt att jag hittat några som fallit mig i smaken.
Ni vet de från H&M, den röda utan band och som har lite volanger som jag la upp för några veckor sedan, USCH vad fula de var i verkligheten! Skrattade fan åt den! Och speciellt den mönstrade, USCH! Ohh, glad att jag inte beställde, haha!

Dessa funderar jag på:
Den sista är snyggast helt klart! Så om jag mot förmodan skulle beställa blir det nog den!
Kommer nog käpa någon simpel svart också när sommaren väl är här, brukar alltid vara roligt att ha något att variera mellan! Fast jag har ju iochförsig en mönstrad sen förra året.. Men den är nog lite liten.. Blir nog att skaffa nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback