nytt i garderoben

Kom nästan nyss hem från nrkp.
Fick med mig lite smått och gott faktiskt! Men det blev bara en av klänningarna jag spanat in och det blev den jag kollat på mest! Så det gillar jag :)
Sen fick jag med mig en klänning till, ett linne och en plånbok!

Innan shoppingen blev det pizza på Gu va gott med Sabina, Maja, Felicia, Fanny och Evelina :) Super gott!
Köpte även min första snow slash! Mmmm ♥ Så jag och F,F och E satte oss på en trappa i solen och hade dt skönt med våra slashar ^^
Juste! Vi alla köpte även 4 stycken 100 g chokladkakor var! DET VAR 4 FÖR 20 kr!!!! Det går inte att säga nej till!

Just nu sitter jag och funderar på att dra ut och gå ett tag. Skulle vara sjukt skönt tror jag!
Men vi får se :) Här kommer kläderna + plånbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback