fucking perfect

Idag i skolan så var det inte mycket alls som hände! Det skönaste med dagen var bussresorna då jag kunde sova ^^
Efter skolan drog Felicia och jag till Rivieran (tror stället heter så?) och då skaffade jag mig ett solkort, så ska ladda det lite så jag kan gå och sola snart igen!
Efter det drog jag hem, men hann knappt in genom dörren innan Emma var på mig om att hänga med på en promenad till Maxi. Hon lyckades övertala mig på något sätt -.- Men fick med mig en concealer, så ska inte klaga :)
Har fått stå ut med en ur usel concealer från en tidining under ett antal månader då jag inte hittat någon jag gillat, men nu så! Den täcker röda områden otroligt bra! Så finnarna blir väck! :)

Färgade syrrans fransar förut. Blev kanon bra! Och älskar att se hur stor skillnad det blir! Hon hade blonda ögonfransar innan och nu är de svarta! :)

Men nu ska jag kolla på Big Brother, hörs!

Vet inte riktigt hur ordningen i det jag skrev blev nu, har gått fram och tillbaka och skrivit på detta inlägg sen 19 tiden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback