var tvungen att nämna Julia Sköld

Sitter framför brasan just nu. Tok skönt!
Vi käkade nyss pizza, tog en inbakad banana utan ananas :)

Idag i skolan höll vi på med hår. Vi gjorde svinryggar i olika former, men glömde ta kort på min som jag gjorde på Fanny :( Den blev helt okej, blev som en rosett på ett ungefär :) Efter det målade jag Evelina till en clown. Hade gärna gjort mer, men hon ville inte ha färg i ögonen ^^
Så söt

Efter skolan drog jag och mötte upp mina föräldrar som befann sig i nrkp. De hade varit på IKEA i Linköping, så de tog svängen förbi.
De köpte ett nytt täcke till mig och ett cupcakes bakar-set :) Så nu jäklar är jag redo att göra mästerverk!

Nu ska jag kolla in lite bloggar, sen slå igång ett avsnitt av TSLOTAT :)
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback