keep movin'

Har precis duschat. Solade idag hemma hos Felicia :) Jag, Fanny och Felicia drog hem till hennes pappa för att alla sola, så nu har jag faktiskt fått en del färg på kroppen! Så imorn när vi har bad kommer den gula bikinin se otroligt bra ut!
Den kommer bli sjukt snygg när jag är i Turkiet och har en brunbränd kropp! Hoppas bara inte att någon annan har en likadan när vi är där ^^ Vet att det är H&Ms, men hatar verkligen ändå när man möter någon med samma kläderplagg.. Så i Turkiet ska jag väl ändå få vara ensam om den hoppas jag :) Sen även den svart/vita!!
Gud, tror det är något av det värsta jag vet att se någon som har likadana kläder på sig som en själv! Tål inte sånt, haha!


Men nu till annat.
Idag hade jag natinella i matte. Gick faktiskt helt okej, så hoppas på ett starkt G eller kanske ett VG tom? ;)
Nu ska jag kolla på lite serier som uppdaterat.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback