onsdag

Sitter just nu och kollar på tv, klockan åtta hos stjärnorna. Sen klockan nio är det Grey's Anatomy och efter det Off the map.

Imorn har vi endast matte på morgonen i en timme, så är det värt att dra till skolan..? Funderar starkt på att stanna hemma och se till att jobba på brännan istället :) Hoppas bara att solen och värmen stannar imorn med!

Har även kommit på ett mål jag ska försöka att uppnå på något sätt.. Tror jag kommer misslyckas helt dock, men ska verkligen försöka!
Ska försöka gå ner några kilon så jag kan få till förra årets kropp :) Gillar inte helt hur jag ser ut just nu, så skulle vilja få tillbaka min 2010 kropp!!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och vara lite elak på facebook.
Hörs!

GÅ MED I MIN GRUPP FUCK LUKAS STRÖM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback