the one that got away

Inom en kort tid så ska jag se till att beställa/köpa dessa saker:
Har precis snackat med kusinen om freebra och kom och tänka på min nya klänning jag köpt. Måste skaffa någonting som inte visar bh:n där fram och där bak! Och då skulle en freebra vara otroligt smart! Så kanske skulle satsa på att prova en :)
Sen måste jag ha vita tygskor till sommaren, vill inte gå i converse hela sommaren, haha!
Sen har jag suktat efter en palett i flera månader och jag sa till mamma att när denna månad kom skulle jag beställa en! Även om det betyder att jag inte kan spara någonting denna månad så får det bli så! Jag vill verkligen ha en så jag kan träna!!

Tygskorna kan jag ta senare, men freebra skulle jag behöva köpa snart nog då, men det tar jag när jag tjänat ihop lite pengar :) Paletten kommer i första hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback