hold on

Tja!
Stannade hemma idag, då jag inte fått så mycket sömn inatt pågrund av att det varit förbaskat varmt.. Så idag har jag kunnat ta tag i att städa rummet och sortera upp lite, köpt nya galgar och kollat igenom lite serier.

I veckan som kommer, om kanske inte t o m imorn, så kommer jag dra till Norrköping för att kolla efter ett par skor. Har hittat 3 par som intresserar mig lite grann. Är fortfarande lite arg för att jag inte kan använda mina högklackade kängor i vinter, men har man opererat tårna så får man väl stå ut en vinter..

My love ♥

Såhär ser iallafall skorna ut som jag ska försöka se till att jag får tag på.


Nu måste jag ut med hunden, han verkar behöva gå ut och göra sitt, haha!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback