I'm too far away to care

Tja bloggen!
Fortfarande runt 40 grader här om dagarna, så klagar verkligen inte :)
Vi har precis käkat lunch, så nu ska vi ta oss en behövlig middagslur, hehe. Sen under eftermiddagen blir det att dra ner till stranden igen :)

Imorn ska vi ut på den efterlängtade båtturen! Ska bli riktigt roligt att snorkla, utforska och hoppa från klippor :) Kommer ta med kameran, så jag kommer absolut visa bilder när jag kommer hem!

Igår var vi på marknad. Jag fick med mig 2 jätte fina klänningar, en hood och en väska. (de skulle ha runt 400-500 spenn för den till en början bara för den är gjort i bättre kvalité och inte "kopia-dålig" kvalité, men fick ner den till runt 200 iallafall :)
På kvällen drog vi till stan och kollade lite. Alla andra skulle köpa hatt till båtresan, men själv hade man redan fixat en!
Sen på hemvägen så stannade syrran och jag till i en butik där de sålde One Piece och vi gick därifrån med 3 stycken, haha! Kopiorna brukar ofta vara väldigt luddiga och dåligt gjorda, vissa har tom ett hål där egentligen dragkedjan ska vara?? Dåligt.. Men dessa var väldigt bra gjorda och man kände att kvalitén var riktigt bra, så 240 kronor fattigare, men en One Piece rikare!



Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

åh låter underbart!

2011-10-07 @ 10:43:20
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback