kiss and tell


Alice ♥

Har blivit tvingar till att blogga av min kusin.. Tydligen är jag dålig på att uppdatera, haha!

Igår var Alice och jag på core och jisses vad roligt det var! Skulle verkligen kunna fortsätta med det, men är lite osäker på priset de tar på Actic för medlemsskap..
Ikväll ska vi illafall prova på yoga också. Så det blir nog roligt :) Är även det roligt lär jag vara tvungen att tänka igenom mitt beslut över medlemsskap.

Just nu sitter jag på hår-lektion och vi ska leta efter information om 20-talet. Går dock inte speciellt bra, då ingen i gruppen "bryr" sig speciellt mycket.

Juste! Har uppdaterat min iPhone 4 så den nu är precis som en iPhone 4s. Fett grymt! Massor av nya uppdateringar och nya grejer som man kan göra. Det roligaste måste nog iallafall vara alla smileys man kan skicka! OCH jag skickar gratis till precis alla som har en iPhone! Fett.

Nu ska jag faktiskt koncentrera mig på lektionen, så ha en fortsatt trevlig dag, det ska iallafall jag försöka med.
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback