someday

Sitter just nu i sängen. Har faktiskt kollat på Human centipede 2, men kollade inte färdigt.. Jag är inte den som blir äcklad och sånt av filmer och ärligt, jag tyckte den första var bra! MEN! 2:an gick över gränsen för mig.. Det gjorde ont i hela mig av att se på den, så stängde av den efter 2/3.
Men gillar ni äckel äckel och att känna smärtan den på filmen känner, se den, helt klart.

Idag har jag inte gjort ett dugg! Varit förbannat skönt faktiskt att bara ta det lugnt och strosat runt med hunden utomhus.
Imorn ska jag nog träffa Alice :) Vi får se vad vi hittar på.
Annars har jag inte mycket att tillägga. Så ha det bra.

Eller juste! Har börjat fundera starkt på att skaffa nail hair hårförlängning! Men är inte 100% än, så ska fortsätta tänka lite och så kanske jag fixar det till julen :) We'll see!

Fred ut †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback