a million dollar shirt

Idag har jag mått bra, mått dåligt, pluggat, gjort flera kap och ätit chili con carne.

Är riktigt glad att jag inte fick dra iväg idag, för har mått riktigt dåligt under för/eftermiddagen fram till 15 tiden ungefär!
När jag började må bättre kom syrran hem och jag haffade med mig henne ner på stan. Där köpte jag sminkborttagning.


När jag köpt det messade jag Emma Lindh om hon hade lust att komma ner till stan för att ta en fika och självklart sa hon inte nej! Så syrran, jag och Emma drog till C&L och käkade/fikade.
Och sen!!! Drog vi till H&M och jag köpte en så underbart fin tröja/linne! Jag visste inte om jag skulle ringa pappa och be honom sätta in pengar på mitt kort eller om jag skulle låta bli.. Men efter en stressad mage och två JA från mina kompanjoner så ringde jag pappa och bad om lite cash.
Tur att jag fyller på lördag (firar mig på fredag) och att jag lär få pengar då, annars hade jag varit broke i Turkiet (not).


Kommer ta med den till Turkiet, så ni får se bättre bild när jag har den på mig senare :)

Nu ska jag kolla igenom bloggar, sen duscha och sen kolla på Idol.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback