blä.

Tror ärligt talat att jag nyss snackade med en pedofil!

En skåpbil stannade precis vid mig (2 hus ifrån mitt) och killen (tjock, äcklig och ful) där i började snacka engelska med mig och frågade om jag ville ha mitt hus städat, självklart säger jag nej!
Sen frågar han om jag äger huset, mitt svar "no, my parents"
Han: How old are you?
Jag: Soon 17
Han: You are very beautiful!
Jag: Thanks.......
Han: Do you have a boyfriend?
Jag: No.. (tveksam)
Han: Are you looking for one?
Jag: No! (går snabbt där ifrån!!!!)

Tror ärligt talat han var pedofil... Skåpbil + försöker locka med mig? Det bådar fan inte gott! Tur att jag hade min vakthund Rambo med mig!
UPDATE!!!!!!!!! EN POLIS KÖRDE PRECIS FÖRBI MITT HUS!!!! 5 MINUTER EFTER ATT HAN STANNAT VID MIG!!!!!
Det måste ha varit en pedofil :o :o :o

Kommentarer
Postat av: linnea

det är en skåpbil som kör runt här i stan som är efterlyst, tydligen är det män från typ belgien som vill sno typ diesel eller nått sånt, har hört/läst haha... läskigt att den kör runt i laggarhult! :o

2011-09-05 @ 22:24:38
URL: http://linneabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback