Idag är ingen vanlig dag..

för idag är det NÄSTAN min födelsedag! Hurra hurra hurra!!!
Nej. Men vi ska fira mig ikväll bara för vi inte har tid imorn, så ikväll får jag massor av paket! :D

Idag gick jag upp halv 6!!!!! Jag och Kajsa ska ta halv 7 tåget :( Vi måste göra det för att hinna till skolan innan 8.10 då vi ska ha ett stort svenskprov.. Så detta är jävligt jobbigt eftersom jag aldrig tagit halv 7 tåget!
Men nu ska jag sluta vara negativ! Jag bakade faktiskt kladdkakekuffins igår och jag tänker ta med mig dem idag till skolan och smaska på :)) Självklart kommer några att få smaka, haha!
OCH till lunchen ska vi dra och käka någonstans rätt många i klassen och vi skyller på "att vi ska fira mig", hehehe. Not! Fast några ska det, hihi :)

Nu måste jag skynda, för måste dra hemifrån fem över 6, HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback